ACB-Team
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
Hoe stream ik filmpjes van internet EmptyIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoe stream ik filmpjes van internet

Ga naar beneden 
AuteurBericht
JornHermans

JornHermans



Hoe stream ik filmpjes van internet Empty
BerichtOnderwerp: Hoe stream ik filmpjes van internet   Hoe stream ik filmpjes van internet Emptydi maa 31, 2009 11:10 pm

Je hebt dus VLC Media Player nodig die je hier gratis kan downloaden:http://www.videolan.org/vlc/.
Nu ga je naar de aflevering/film/serie, die je wilt streamen.
Klik met de rechtermuisknop op het videobeeld, en kies Eigenschappen.
Kopieer het webadres wat achter locatie staat.

Open de VLC Media Player.
Ga naar 'Bestand' en dan naar 'Open Network Stream'.
Klik op HTTP/HTTPS/FTP/MMS en plak het webadres in het venster.
Je zet een vinkje bij Stream/Save en klikt op Instellingen, zet een vinkje bij Bestand en klik op Blader...

Ga naar de map waar je de video wil opslaan, en kies een naam voor het bestand. Klik op 'Opslaan'.

Geef bij Inkapseling methode het gewenste videoformaat op waarin de video wordt opgeslagen.
Zet een vinkje bij 'Audio codec' onder 'Transcoding opties als er geluid bij de video is. Geef de gewenste audio en video codecs op. Je kan deze instellingen ook laten staan. Klik dan op 'OK'.

Tijdens het opnemen zie je geen beeld. Je ziet wel de tijd oplopen. Het opnemen duurt net zo lang als de uitzending. Eventueel kan je stoppen wanneer je dat wilt en heb je dus een gedeelte van de uitzending opgenomen.
Zoek na het opslaan het videobestand op. Klik met de rechtermuisknop op het bestand en verander de extensie naar het formaat waarin je de video hebt opgeslagen.


Bron Uit: Film Torrents
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe stream ik filmpjes van internet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ACB-Team :: Handleidingen :: Guides :: Films-
Ga naar:  
Maak een forum | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies