IndexFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Kogel Effect

Ga naar beneden 
AuteurBericht
JornHermans

BerichtOnderwerp: Kogel Effect   zo maa 22, 2009 10:36 pm

Stap 1: Open Photoshop en leidt tot een nieuw beeld. Dit beeld kan om het even welke grootte, maar groter zijn beter voor dit leerprogramma. Ik zal mijn beeld 400 X400 met een zwarte achtergrond maken.

Stap 2: Selecteer het Rectangle Tool van de Rechthoek van de zijhulpmiddelbar zoals spoedig in het hieronder beeld. Trek een dunne rechthoek op de linkerkant van het beeld. De rechthoek zou wit moeten zijn en als het tweede hieronder beeld kijken. U zou twee lagen nu moeten hebben

Stap 3: Nu gaan wij de lagen samen samenvoegen (Image > Merge Down) of (CTRL +E). Stap 4: Wij zullen nu de windfilter op dit beeld toepassen (Filter > Stylize > Wind). Plaats de montages gelijkend op wat ik hieronder in het eerste beeld heb. U zult dit effect twee meer tijden toepassen (CTRL +F). Uw beeld zou als het tweede hieronder beeld moeten kijken.

Stap 4: Nu zullen wij het beeld met de wijzers van de klok mee roteren (Image > Rotate Canvas > 90 CW). U zou een beeld moeten hebben gelijkend op wat ik hieronder heb.

Stap 5: Daarna zullen wij de polaire coördinatenfilter toepassen (Filter > Distort > Polar Coordinates). Plaats de montages gelijkend op wat ik hieronder in het eerste beeld heb. U zou een beeld gelijkaardig moeten krijgen aan wat hieronder in het tweede beeld is.

Stap 6: Nu zullen wij de kleur omkeren ((Image > Adjustments > Invert) of (CTRL + I). Dit zal het zwarte gebied met wit en het witte gebied met zwarte schakelen.

Stap 7: Neem uw toverstokje, zoals aangetoond in dit eerste beeld, advertentiebelemmering rond het kogelgat. Nu zullen wij omgekeerde het beeld ((Select > Inverse) of (CTRL + Shift + I). U zou iets moeten hebben als wat in het tweede beeld is.

Stap 8: Wij zullen nu de laag kopiëren (Layer > Duplicate Layer). Nu zou u een totaal van 2 lagen moeten hebben en wordt gedaan. U hebt nu uw kogeleffect. U zou een beeld moeten hebben gelijkend op wat hieronder is.

Het Effect van de bonus: U kunt een bonus het Blending optie toevoegen om tot het realistischere blik te maken. Klik op de laag met de rechtermuisknop en selecteer het Blending Opties. Selecteer de Binnenoptie van de Schaduw.

Terug naar boven Ga naar beneden

Kogel Effect
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Water Effect (Everstar)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ACB-Team :: Handleidingen :: Guides :: Photoshop-
Ga naar:  
Gratis forums hosting | © phpBB | Ondersteuningsforum | Contact | Meld misbruik | Maak een gratis blog